مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-29حوادث

20 نفر در درگیری دو طایفه در خوزستان جان باختند!


آتش اختلافات اعضای 2طایفه که بعد از 8سال درگیری و جان باختن 18نفر به صلح بود بار دیگر زبانه کشید و با مرگ 2نفر در درگیری مسلحانه وارد مرحله تازه ای شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، همشهری نوشت: درگیری اعضای این دو طایفه که در روستای پتک جلالی در نزدیکی باغملک و رامهرمز واقع در استان خوزستان زندگی می کنند، از سال 94 آغاز شد.

آنها پیش از آن سال ها با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کردند اما درگیری کوچک بین 2 کشاورز، آتش یک درگیری بزرگ شده که با گذشت 8سال جان افراد زیادی را گرفته و هر روز قربانی تازه ای می گیرد.

اختلاف بین این دو طایفه ابتدا بر سر آب و زمین کشاورزی آغاز شده بود و شهریورماه سال 94 چنان وسعت گرفت که به درگیری مسلحانه انجامید و 9نفر به قتل رسیدند.

هرچند بزرگان هر دو طایفه از یک سو و حضور نیروهای انتظامی از سوی دیگر از ادامه این درگیری ها جلوگیری کردند، اما 2سال بعد، در سال 96 بار دیگر اختلافات بالا گرفت و این بار 4نفر در درگیری طایفه ای به قتل رسیدند.

هر دو طایفه از این درگیری ها زیان زیادی کرده و در این مدت 17نفر جان باخته بودند؛ با این حال سال 98 نیز بار دیگر با بالا گرفتن درگیری ها یک نفر دیگر به قتل رسید اما این بار دستگاه قضایی رسیدگی جدی به این اختلافات را در دستور کار قرار داد و شمار زیادی از افرادی که در درگیری های خونین سال های گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 نفر در درگیری دو طایفه در خوزستان جان باختند!

20 نفر در درگیری دو طایفه در خوزستان جان باختند!