مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 20:352023-11-25اقتصادي

تکمیل بزرگترین پروژه بازآفرینی بناهای شهری در نیمه اول سال آینده


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره پروژه ساختمان بلدیه گفت: اجرای زیرساخت های تأسیساتی تقریبا رو به اتمام بوده و به زودی وارد فاز نازک کاری داخلی خواهیم شد و تلاش می کنیم تا نیمه اول سال آینده این پروژه را به مدیریت شهری تحویل دهیم.

- هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره پروژه ساختمان بلدیه بیان کرد: ساختمان بلدیه جزو پروژه های بسیار فاخر مدیریت شهری است.

این پروژه در گروه پروژه های بازآفرینی بوده که به شدت مورد توجه شورای شهر است.

درواقع با توجه به موقعیت مکانی می توان از آن به عنوان بزرگ ترین پروژه بازآفرینی ابنیه شهری با حفظ ساختار و شکل سنتی بنا در پایتخت تعبیر کرد.

وی با اشاره به موضوع جابه جایی پیمانکار پروژه ساختمان بلدیه افزود: برنامه ریزی ها در مورد این پروژه به گونه ای صورت گرفته تا کار با بهترین کیفیت به لحاظ فنی و اجرایی پیش برود.

خوشبختانه این پروژه پس از عبور از شرایط بحرانی که به جهت جابه جایی ضروری پیمانکار انجام شد، وارد فاز اجرایی جدید شده است.

  حق بین با بیان اینکه پروژه ساختمان بلدیه کاملا فعال است، اذعان کرد:  امیدواریم تا 2 هفته آینده روشنایی نمای جنوبی را روشن کنیم و چهره آن محدوده را تغییر بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بزرگترین پروژه بازآفرینی بناهای شهری در نیمه اول سال آینده

تکمیل بزرگترین پروژه بازآفرینی بناهای شهری در نیمه اول سال آینده