مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 00:352023-11-25سياسي

رسانه ها منفعت های کلان را فدای حب و بغض ها نکنند


معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها منفعت های کلان استان را قربانی و فدای حب و بغض ها نکنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها منفعت های کلان استان را قربانی و فدای حب و بغض ها نکنند.

مرادعلی پیوند شنبه شب در نشست هم اندیشی و بصیرت رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت بسیج رسانه استان برگزار شده بود، افزود: در دوره ای قرار دادیم که تقریباً شبیه دوره آخرالزمانی است و اگر قلمی در اردوگاه حق بزنیم به جبهه حق کمک کرده ایم.

وی با بیان اینکه کار رسانه پیچیده و شغلی سخت و طاقت فرساست، اظهارکرد: این شغل مخاطرات زیادی دارد بنابراین اصحاب رسانه و خبرنگاران باید در این راه پرمخاطره همه جوانب را در نظر بگیرند و قلم و قدم آنها در راه خدا و برای خدمت به مردم باشد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه استان در خیلی از موارد از جمله در حوزه رسانه جزو استان های خاص به شمار می رود، خاطرنشان کرد: تعدد رسانه ها در این استان هم فرصت و هم تهدید است اما می توان از فرصت به وجود آمده با تعدد رسانه ها برای معرفی استان بیشتر استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها منفعت های کلان را فدای حب و بغض ها نکنند

رسانه ها منفعت های کلان را فدای حب و بغض ها نکنند