مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-02فرهنگي

تولید دو قطعه موسیقی با موضوع طوفان الاقصی در صدا و سیمای لرستان


مدیر کل صدا و سیمای لرستان از رونمایی دو قطعه موسیقی با محوریت مقاومت مردم مظلوم غزه و حماسه طوفان الاقصی در صدا و سیمای استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیر کل صدا و سیمای لرستان از رونمایی دو قطعه موسیقی با محوریت مقاومت مردم مظلوم غزه و حماسه طوفان الاقصی در صدا و سیمای استان خبر داد.

علیرضا شیروی امروز، یازدهم آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به رونمایی دو قطعه موسیقی با محوریت مقاومت مردم مظلوم غزه و حماسه طوفان الاقصی در صداوسیمای استان لرستان، گفت: قطعه موسیقی وعده حق ویژه حماسه فلسطین به همت واحد شعر، موسیقی و سرود صداوسیمای استان لرستان تولید شده است.

وی با بیان اینکه این قطعه با آهنگ سازی ذبیح الله کردعلیوند، تنظیم شهاب عباسیان و خوانندگی محمد فاطمی نیا در شورای عالی شعر و موسیقی مراکز تصویب شد، ادامه داد: همچنین شعر این قطعه فارسی سروده محمد فاطمی نیا و حامد احمدی است و در ساختار پاپ برای پخش از شبکه های سراسری و استانی تولید شده است.

مدیر رکل صدا و سیمای لرستان از رونمایی قطعه موسیقی مظلوم تاریخ با موضوع فلسطین و رشادت های مردم غزه در صداوسیمای استان خبر داد و گفت: این قطعه نیز با آهنگسازی و تنظیم مجید زند، خوانندگی میثم پوریان و مصطفی چوگان در شورای عالی شعر و موسیقی مراکز تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دو قطعه موسیقی با موضوع طوفان الاقصی در صدا و سیمای لرستان

تولید دو قطعه موسیقی با موضوع طوفان الاقصی در صدا و سیمای لرستان