مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-14سياسي

تاکید امیر حاتمی بر رصد تحولات جهانی برای درک صحیح تهدیدات دفاعی و امنیتی


مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش گفت: به طور یقین رصد و پایش مستمر تحولات و رویدادهای منطقه ای و جهانی برای درک صحیح و واقعی از نوع تهدیدات و تحولات سیاسی، - مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش گفت: به طور یقین رصد و پایش مستمر تحولات و رویدادهای منطقه ای و جهانی برای درک صحیح و واقعی از نوع تهدیدات و تحولات سیاسی، دفاعی و امنیتی و شرایطی که طی سال های اخیر در جغرافیای جهان با آن مواجه هستیم، توجه ویژه به حوزه تربیت و آموزش را به عنوان یکی از الزاماتی اساسی رقم زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ حاتمی، مشاور فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در امور ارتش در بازدید از نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش، ضمن تقدیر از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه، گفت: از اینکه در مجموعه ارتش انقلابی، امروز ارزش و اهمیت تربیت و آموزش به خوبی درک و برای ارتقای آن نیز به شایستگی فکر شده است، جای خوشحالی و افتخار دارد.

وی افزود: البته در این که دو مولفه و دو نظام تربیت و آموزش به صورت منسجم و تلفیقی در نظام فکری مورد مطالعه، برنامه ریزی و توجه قرار می گیرد بسیار ارزشمند و امید بخش است.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: مجموعه این نمایشگاه ارزشمند نشان می دهد که به دلیل اهمیت مقوله تربیت و آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امیر حاتمی بر رصد تحولات جهانی برای درک صحیح تهدیدات دفاعی و امنیتی

تاکید امیر حاتمی بر رصد تحولات جهانی برای درک صحیح تهدیدات دفاعی و امنیتی