مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:252023-12-05اقتصادي

«فولادی شو» ایده ای برای جذب نوآوری


رویداد «فولادی شو» بدنبال جذب ایده های نوآورانه و پرورش آنها تا مرحله تجاری سازی و بکارگیری در صنعت فولاد و دیگر صنایع مرتبط است که امروز در ایستگاه ششم به بندرعباس رسید و فولاد هرمزگان میزبان این رویداد علمی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رویداد فولادی شو تجربه تازه ای در کشور در زمینه میدان دادن به شرکت های دانش بنیان و ایده های خلاقانه برای مشارکت در فرآیندهای مرتبط با حوزه فولاد و حتی فراتر از آن، کمک به زنجیره های تولید بر پایه دانش نو و مبتکرانه است که به همت فولاد مبارکه رونق یافته و امروز در همایش ویژه ای در بندرعباس با مشارکت فولاد هرمزگان و با حضور شرکت های دانش بنیان و نخبگانی از استان های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و بوشهر به ایستگاه ششم خود رسید.

این رویداد تاکنون در استان های مختلفی از کشور از جمله در تهران، اصفهان، خوزستان، سمنان و .

نیز برگزار شده و در قالب آن، مدل های تازه از همکاری های علمی و فنی میان فولادساز بزرگ کشورمان با نخبگان و شرکت های دانش بنیان تعریف و بر پایه رشد زیست بوم نوآوری در این صنعت توسعه یافته است.

در این همایش همچنین راهکارهای توسعه نقش صندوق های پژوهش استانی نیز که در هرمزگان، فولاد هرمزگان و شرکت پالایش نفت بندرعباس محور کلیدی آن را عهده دار هستند، برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فولادی شو» ایده ای برای جذب نوآوری

«فولادی شو» ایده ای برای جذب نوآوری