مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-29سياسي

بهره برداری از 27 سایت ارتباطی ایرانسل در کرمان


27 سایت ارتباطی ایرانسل در شهرستان کرمان با حضور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،  آیین افتتاحیه تأمین پوشش اینترنت پرسرعت همراه در شهرستان کرمان و راور، با حضور   محمدرضا پورابراهیمی داورانی رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی،  علی بابایی فرماندار کرمان،  حسین ساجدی فر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و جمعی از مدیران استانی و منطقه ای، در روستای تیکدر از بخش چترود شهرستان کرمان برگزار شد.

این سایت ارتباطی ایرانسل به نمایندگی از 27 سایت ارتباطی روستایی و شهری شهرستان کرمان و با اعتباری بالغ بر 1600 میلیارد ریال در مجموع، در آیین افتتاحیه تأمین پوشش اینترنت پرسرعت همراه شهرستان کرمان و راور، مورد بهره برداری و استفاده خانوارها قرار گرفت.

این 27 سایت،شامل 7 سایت ارتباطی پروژه USO و 20 سایت ارتباطی جدید است که با بهره برداری از سایت های پروژه USO، یک هزار و 686 خانوار در 26 روستا و با 5هزار و 700 نفر جمعیت، تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل قرار گرفتند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: شرکت ایرانسل با توجه به عملکرد مطلوبی که از خود نشان داده، نیازمند حمایت و رفع برخی موانع موجود برای ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 27 سایت ارتباطی ایرانسل در کرمان

بهره برداری از 27 سایت ارتباطی ایرانسل در کرمان