مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:352023-12-13سياسي

دانشگاه با تولید مقالات علمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد


رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه دادگستری این توانایی را دارد در کنار پژوهش های حقوقی، زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم کند و انتظار می رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل های کارشناسی در .

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه دادگستری این توانایی را دارد در کنار پژوهش های حقوقی، زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم کند و انتظار می رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل های کارشناسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه موثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی به همراه معاونین قضایی به مناسبت هفته پژوهش و انعقاد و تبادل تفاهم نامه همکاری در جمع نخبگان و مسئولین دانشگاه گیلان حضور یافت.

وی در این نشست با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری(س) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) برای تمام مردان و زنان جامعه الگو است و باید حریت و آزادگی و شجاعت را از مکتب ایشان فرا گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی ضمن ارج نهادن به مقام دانشجو و اهمیت علم آموزی افزود: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گرفته تا مراحل تحصیل علم برای همگان هموار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه با تولید مقالات علمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد

دانشگاه با تولید مقالات علمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد