مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-18سياسي

«سحاب» شبکه جدید برون مرزی رسانه ملی؛ فعالیت در 24 حوزه زبانی


محوریت محتوایی در این شبکه، روایت ایران در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، معرفتی، اندیشه ای، تاریخی، سیاسی، اقتصادی و حوزه پیشرفت است و حول آن مسائل منطقه و جهان نیز مورد توجه قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، حسین شیخیان که طی حکمی از سوی احمد نوروزی، معاون برون مرزی سازمان صداوسیما به عنوان مدیر شبکه تازه تاسیس سحاب منصوب شد.

شیخیان در توضیح ماهیت و ماموریت این شبکه تازه تاسیس گفت: تاسیس شبکه سحاب گام جدیدی در معاونت برون مرزی صدا و سیما در جهت ایجاد تصویر ذهنی صحیح و واقعی از ایران در اذهان مردم دنیاست.

بدیهی است که توجه به فضای مجازی و ظرفیت روایت سازی در آن در قالب های مختلف در اولویت این شبکه قرار داشته و تلاش می شود تا خرده پروژه ها و کلان پروژه های رسانه ای به حسب اولویتهای سیاستی در 24 سرویس زبانی موجود در این شبکه به فراخور تعریف شده و اجرایی گردد.

وی ادامه داد: محوریت محتوایی در این شبکه، روایت ایران در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، معرفتی، اندیشه ای، تاریخی، سیاسی، اقتصادی و حوزه پیشرفت است و حول آن مسائل منطقه و جهان نیز مورد توجه قرار دارد.

فرم ارائه محتوا در این شبکه نیز بر پایه فرم های متناسب و مرسوم وب و شبکه های اجتماعی است و در برخی زبانهای دارای اولویت به سمت تلویزیونهای اینترنتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سحاب» شبکه جدید برون مرزی رسانه ملی؛ فعالیت در 24 حوزه زبانی

«سحاب» شبکه جدید برون مرزی رسانه ملی؛ فعالیت در 24 حوزه زبانی