مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 10:452023-11-24سياسي

بازدید اصحاب رسانه از کارگاه تولید چیپس میوه در شهرک صنعتی زاهدان


رییس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: در قالب اردوی راهیان پیشرفت بسیج رسانه، جمعی از خبرنگاران رسانه های مختلف از کارگاه تولید چیپس میوه در شهرک صنعتی زاهدان بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز اصحاب رسانه از کارگاه تولید چیپس میوه در شهرک صنعتی زاهدان بازدید کردند.

رییس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در این بازدید اظهار کرد: این اردو با توجه به رهنمود‎ های رهبری مبنی بر ضرروت جهاد تبیین و امیدآفرینی اجرایی شده تا توانمندی متخصصان توانمند داخلی در حوزه صنعت دریایی به جامعه معرفی شود.

پوریا یاسینی گفت: در قالب اردوی راهیان پیشرفت بسیج رسانه جمعی از رسانه های مکتوب، فضای مجازی و خبرنگاران صدا و سیما گرد هم آمدند تا تولید محتوای خوبی انجام شود.

رییس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این تولید با رویکرد امیدآفرینی در جامعه است و با تمرکز ویژه بر جوانان ساخته می شود.

  در ادامه کارآفرین موفق و مدیر کارخانه سیما سانلی به تشریح فعالیت های انجام شده در این کارخانه پرداخت.

هانیا صالح پور اظهار کرد: این کارگاه با اشتغالزایی 30 نفر نیرو به صورت مستقیم و 50 نفر به صورت غیرمستقیم فعالیت میکند، اکثر کارکنان این کارگاه از بانوان خودسرپرست و یا بدسرپرست هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اصحاب رسانه از کارگاه تولید چیپس میوه در شهرک صنعتی زاهدان

بازدید اصحاب رسانه از کارگاه تولید چیپس میوه در شهرک صنعتی زاهدان