مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-26سياسي

برگزاری همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امیدآفرینی در مازندران


همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امیدآفرینی جامعه صبح چهارشنبه هشتم آذرماه در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید محمد حسینی واسوکلایی بعدازظهر امروز یک شنبه پنجم آذر ماه در نشست با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امیدآفرینی جامعه با بیان اینکه جریان سازی، مطالبه گری و امیدآفرینی از اهداف بسیج اقشار مازندران است، گفت: مهم ترین کارکرد مجمع بسیجیان استان رویکرد دانشی با پشتوانه های بسیجی است.

وی افزود: مجمع بسیجیان استان که نخبگان در آن حضور دارند به هفت گروه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، حکم رانی، آموزش تحقیقات و فناوری، سلامت بهداشت و محیط زیست و آموزش و تربیت تقسیم شدند که به تدوین طرح های پژوهشی می پردازند تا این طرح های به ایده های عملیاتی تدوین شود.

رییس مجمع بسیجیان مازندران با بیان اینکه در سال جاری بیش از 20 کارگاه روش شناسی در شهرهای مازندران برگزار شد، گفت: ساماندهی آب بندان ها، تولیدات مرکبات، پایانه های صادراتی و آلاینده ها و طرح یکپارچه سازی سامانه های آب رسانی دارای اولویت از جمله طرح های پژوهشی است.

  وی افزود: طرح چالش های فرهنگی در استان و تقویت مبانی اخلاقی و معنوی جامعه به معنی استحکام در برابر طرح های کاذب از اهداف کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امیدآفرینی در مازندران

برگزاری همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین و امیدآفرینی در مازندران