مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-15اقتصادي

سهم خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن 40 هزار واحد است


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: بر اساس برنامه هایی که در ساخت 4 میلیون مسکن طرح نهضت ملی مسکن داریم سهم استان 40 هزار واحد است.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از بیرجند، میر محمد مودی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در حاشیه  اختتامیه بیست ودومین نمایشگاه صنعت ساختمان خراسان جنوبی  وصنایع وابسته اظهار داشت: بر اساس برنامه هایی که در ساخت 4 میلیون مسکن طرح نهضت ملی مسکن داریم سهم استان 40 هزار واحد است.

وی بیان کرد: از این 40 هزار واحد،  18 هزار واحد روستایی و 22 هزار و 449 واحد شهری است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد:آنچه که بر عهده وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی است تامین زمین مورد نیاز است که ما بیش از سهمیه ابلاغی، زمین تامین کردیم و معادل همه سهمیه ابلاغی؛ ما مسکن سازی را شروع کردیم.

مودی  با بیان اینکه در تمامی مراحل ساخت و ساز مسکن در خراسان جنوبی د سطح کشور رتبه نخست را داریم، ادامه داد: در استان در امر تمام مراحل ساخت و ساز در سطح کشور جلودار هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته نمایشگاهی برای عرضه محصولات ساختمانی است و ما دست یاری را به سوی همه تولید کنندگان دراز می کنیم تا بتوانیم تعهدی که دولت بر عهده دارد  گرفته را به نحو احسن انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن 40 هزار واحد است

سهم خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن 40 هزار واحد است