مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-10اقتصادي

مشکلات روستاهای دارای تنش آبی خاش بررسی شد


بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: با حضور مدیران آب و فاضلاب و امور عشایری و دهیاران و شوراها، مشکلات روستاهای دارای تنش آبی این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: با حضور مدیران آب و فاضلاب و امور عشایری و دهیاران و شوراها، مشکلات روستاهای دارای تنش آبی این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

عیدمحمد قلندرزهی در گفت وگو با ایسنا افزود: در تابستان امسال و سالهای قبل دهها روستا با مشکلات بی آبی و کم آبی مواجه بودند که با حمایت های دولت و مشارکت سپاه، ارتش و خیران تدابیر لازم برای کاهش تنش آبی اتخاذ شد.

وی اظهارکرد: امروز در نشست مشترک مدیران امور عشایری و آب و فاضلاب برای کاهش مشکلات آبی روستاهای الله آباد، قاسم آباد، نصرت آباد، رحمت آباد دوربن، نجف آباد، افتخار آباد، حبیب آباد دشت آبخوان، چاه زمان، چاه سم، برهان آباد، محمود آباد، ناصر آباد، ناصری، بیت آباد، شهرک درودک و درودی و تپه لال محمد و اسپتک سنگان، کولکوه، شوگه، تلگزی و غیره تصمیم گیری شد.

بخشدار مرکزی خاش ادامه داد: رشد جمعیت، مهاجرت روستاییان به شهر، حضور اتباع خارجی، خشکسالی های پیاپی، قطع مکرر برق، استهلاک پمپ های آب، کاهش دبی آب چاهها از عوامل مهم نبود و یا قطع مکرر آب در شهر و مناطق روستایی و عشایری خاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات روستاهای دارای تنش آبی خاش بررسی شد

مشکلات روستاهای دارای تنش آبی خاش بررسی شد