مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-13سياسي

تهیه 650 موضوع درسی بر پایه واقعیت مجازی در کشور


650 موضوع درسی پایه سوم تا دوازدهم مدارس کشور برپایه واقعیت مجازی «VR» از سوی یکی از شرکت های فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در حال تهیه است.

- /بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار/ تهیه 650 موضوع درسی بر پایه واقعیت مجازی در کشور 650 موضوع درسی پایه سوم تا دوازدهم مدارس کشور برپایه واقعیت مجازی VR از سوی یکی از شرکت های فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در حال تهیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الیاس ناطق، مدیرعامل یکی از شرکت های فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، گفت: با تغییر فضای آموزشی در عرصه جهانی و ایران، تولید محتوای کمک آموزشی از شکل تخته هوشمند، ویدئو پروژکتور آموزشی و .

به سمت دنیای واقعیت مجازی تغییر شکل پیدا کرده است.

وی افزود: محتوای آموزشی واقعیت مجازی شرکت ما به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی با رویکرد نظام آموزشی ایران و کشورهای عربی همسایه در حال تدوین است و تا ابتدای سال تحصیلی 1403 با 300 موضوع به مدارس کشور ارائه می شود.

همچنین در طول 12 سال فعالیت در حوزه کمک آموزشی، حدود یک میلیون نسخه از نرم افزارهای شرکت ما در زمینه کتاب های آموزشی، تعاملی، آزمون، فیلم و بازی آموزشی آزمایشگاه مجازی و راهنما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 650 موضوع درسی بر پایه واقعیت مجازی در کشور

تهیه 650 موضوع درسی بر پایه واقعیت مجازی در کشور