مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-19اقتصادي

109 پمپ بنزین در کرمانشاه فعال است


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: از 131 باب جایگاه مجهز به سامانه هوشمند سوخت؛ 109 جایگاه به صورت دستی(آفلاین) فعال و در حال سوخت رسانی به مردم هستند.

- پیمان بهرامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت پمپ بنزین های سطح استان ضمن عذرخواهی از مردم، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه اختلال در روز گذشته، بلافاصله اتاق بحران تشکیل و اکیپ های فنی متشکل از کارشناسان شرکت پخش فرآورده های نفتی عازم جایگاه های عرضه سوخت شدند.

وی ادامه داد: از 131 باب جایگاه مجهز به سامانه هوشمند سوخت تا شب گذشته 109 جایگاه به صورت دستی(آفلاین) فعال و در حال سوخت رسانی به مردم هستند؛ کمان کان اکیپ ها به جایگاه ها مراجعه و یکی پس از دیگری را وارد مدار عرضه می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه اضافه کرد: در راستای ادامه خدمات سوخت رسانی به هم استانی ها، فعلا بنزین به نرخ دوم؛ لیتری 3 هزار تومانی و نفت گاز لیتری 600 تومان در حال عرضه است که در تلاش هستیم به زودی با برقراری ارتباط جایگاه ها با سامانه هوشمند کشور امکان سوخت گیری از مسیر کارت سوخت با نرخ 1500 تومانی نیز فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

109 پمپ بنزین در کرمانشاه فعال است

109 پمپ بنزین در کرمانشاه فعال است