مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-02بين الملل

ایران: گزارش سالانه تروریسم وزارت خارجه آمریکا فاقد اعتبار و وجاهت بین المللی است


گزارش سالانه تروریسم وزارت خارجه آمریکا فاقد اعتبار و وجاهت بین المللی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) 11 آذر ماه به گزارش سایت قطره و به نقل ازسالانه تروریسم وزارت امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد.

وی گزارشات سالانه کشوری آمریکا در مورد تروریسم که با دستورکار تهدیدانگاری کشورهای غیرهمسو و یا مخالف این کشور تدوین می شود را فاقد اعتبار و وجاهت بین المللی خواند و گفت که این گزارشات تغییری در واقعیات مربوط به تلاش های واقعی کشورها برای مقابله جدی با تروریسم ایجاد نمی کند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: اکنون بعد از گذشت 20 سال از انتشار این قبیل گزارش های یکسویه و جهت دار، جامعه بین المللی و افکار عمومی جهان در موقعیت بهتری برای درک و قضاوت رفتار و اقدامات دوگانه دولت آمریکا در برخورد با پدیده شوم تروریسم قرار دارد.

وی تصریح کرد که آمریکا نمی تواند با قلب واقعیات و روایت سازی غلط، اقدامات مشروع جنبش مقاومت در منطقه برای مقابله با اشغالگری که از نظر بین المللی به رسمیت شناخته شده است را با برچسب های دروغین تروریسم زیر سؤال ببرد.

کنعانی اضافه کرد: بر همگان روشن است که دولت آمریکا متهم اصلی در تشکیل، آموزش، تجهیز و هدایت تروریست های داعش است و اخیرا نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران: گزارش سالانه تروریسم وزارت خارجه آمریکا فاقد اعتبار و وجاهت بین المللی است

ایران: گزارش سالانه تروریسم وزارت خارجه آمریکا فاقد اعتبار و وجاهت بین المللی است