مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 19:352023-12-08سياسي

رفع 11 نقطه حادثه خیز محورهای ارتباطی آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برنامه ریزی برای رفع 11 نقطه پر حادثه در محورهای ارتباطی استان تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار با فرماندار شهرستان اشنویه، از برنامه ریزی برای رفع 11 نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی استان تا پایان سال جاری خبرداد.

وی افزود: وظیفه، ماموریت و برنامه ما نگهداری راه ها است، بطوریکه پس از احداث و تعریض در حوزه راه های اصلی و فرعی کلیه امور نگهداری و علائم گذاری را عهده دار می شویم.

 وی با بیان اینکه شهرستان اشنویه با 160 کیلومتر راه در رتبه سوم استان قرار دارد، گفت: شهرستان باروق در رتبه اول و شهرستان نقده در رتبه دوم و شهرستان اشنویه در رتبه سوم قرار دارد.

 دست نشان ادامه داد: در حال حاضر در اشنویه هیچ روستای بالای 20 خانوار فاقد آسفالت وجود ندارد و این ماحصل تلاش همکاران راهداری است.

 وی تصریح کرد: آمار آسفالت در حال پیشروی است و به زودی به 160 کیلومتر می رسد که در مقایسه با سال گذشته عملکرد بسیار خوبی است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: خط کشی را از جنوبی ترین سطح استان آغاز کردیم و به تربیت به سمت مرکز و شمال استان در حال خط کشی جاده های مواصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 11 نقطه حادثه خیز محورهای ارتباطی آذربایجان غربی

رفع 11 نقطه حادثه خیز محورهای ارتباطی آذربایجان غربی