مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-20اقتصادي

پاسخ صنایع لبنی به وزارت جهاد کشاورزی : نه کمبود داریم نه افزایش قیمت!


ادعای کمبود اقلام لبنی در بازار که توسط این مقام مسئول مطرح شده و معترض چرایی صادرات کالاهای لبنی در شرایط کمبود اقلام شده اند، از اساس نادرست و خلاف واقع است.

- در این راستا سید محمدرضا بنی طبا_ سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی - ضمن رد ادعای افزایش قیمت محصولات لبنی به ایسنا گفت: فرآیند تغییر قیمت محصولات لبنی سخت گیرانه است که از طریق سامانه 124 و سازمان حمایت مورد رصد قرار گرفته و پس از تایید این سازمان قابل انجام است.

  وی افزود: 4 قلم کالای لبنی که قیمت مصوب دارند نیز کاملا احصا و قیمت آنها در اکثر کارخانه ها رعایت شده و تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف از قیمت ها دریافت نشده است.

  بنی طبا همچنین با اشاره به کلیپ منتشر شده و اظهارات مدیرکل نظارت و بازرسی وزارت جهادکشاورزی در خصوص کمبود پنیر خامه ای در بازار نیز گفت: ادعای کمبود اقلام لبنی در بازار که توسط این مقام مسئول مطرح شده و معترض چرایی صادرات کالاهای لبنی در شرایط کمبود اقلام شده اند، از اساس نادرست و خلاف واقع است.

در دسترس بودن اقلام لبنی چیزی است که هر کس با مراجعه به فروشگاه های مختلف در هر نقطه از کشور از شهرهای بزرگ گرفته تا روستاها می تواند به آن شهادت دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ صنایع لبنی به وزارت جهاد کشاورزی : نه کمبود داریم نه افزایش قیمت!

پاسخ صنایع لبنی به وزارت جهاد کشاورزی : نه کمبود داریم نه افزایش قیمت!