مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-06سياسي

110 سالن سینما به ظرفیت سینماهای کشور اضافه شده است


معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: طی سال های اخیر 110 سالن سینما به ظرفیت کشور اضافه شده است و 30 درصد سینماهای کشور تحت مدیریت حوزه هنری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عبدالحمید قره داغی، معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری انقلاب اسلامی در دیدار با محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی بیان اینکه از سال 83 مقام معظم رهبری دستور دادند تا سینماهای ذیل نهاد در اختیار حوزه هنری قرار بگیرد اظهار کرد: اقدامات خوبی برای این بخش انجام شده، 100 سالن سینما در استان های مختلف داشتیم اما از سال 98 برنامه ریزی‍ های در خصوص توسعه فضاهای سینمایی با اجرای طرح تجمیع و توسعه انجام گرفت.

وی به ظرفیت مجتمع تجاری هماگ برای احداث چندین سینما اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این سالن های سینما در مرحله تجهیز است که امیدواریم با نگاه ویژه استاندار خراسان شمالی تا اوایل سال آینده افتتاح شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه 110 سالن سینما نیز در این سال ها به ظرفیت سینماهای کشور افزوده شده است، افزود: سی درصد مدیریت سینماهای کشور به دست حوزه هنری کشور است و در 24 استان کشور سینما فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 سالن سینما به ظرفیت سینماهای کشور اضافه شده است

110 سالن سینما به ظرفیت سینماهای کشور اضافه شده است