مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-11اجتماعي

آغاز توزیع کارت هوشمند ویژه اتباع خارجی در استان قزوین


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری قزوین از آغاز توزیع کارت هوشمند ویژه اتباع خارجی که به صورت مجاز در استان قزوین حضور دارند، خبر داد.

- خسرو طریقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین آغاز توزیع کارت هوشمند ویژه اتباع خارجی در این استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور برای بیش از 12 هزار تبعه خارجی در استان قزوین آغاز شده است.

وی افزود: در این راستا اتباع خارجی که در طرح های مختلف شناسایی شده اند پس از تماس از سوی دفاتر 6 گانه خدمات اتباع خارجی در استان، می توانند با مراجعه به این دفاتر کارت های هوشمند خود را دریافت کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری قزوین تصریح کرد: با توجه به قوانین جاری و به منظور برخورد با اتباع خارجی غیر مجاز، مهاجرانی که در مناطق مجاز برای حضور اتباع خارجی در استان قزوین (بخش مرکزی و کوهین شهرستان قزوین) به صورت قانونی زندگی می کنند و از مدارک معتبر اقامتی برخوردار هستند، در همه حال به خصوص هنگام تردد در سطح شهر، اصل مدارک اقامتی و پروانه یا کارت کار خود را به همراه داشته باشند و در تردد بین شهری و استانی نیز حتما با مراجعه به دفاتر کفالت برگه تردد معتبر دریافت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع کارت هوشمند ویژه اتباع خارجی در استان قزوین

آغاز توزیع کارت هوشمند ویژه اتباع خارجی در استان قزوین