مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-26سياسي

اصناف کرمانشاه به نایب رییس مجلس چه گفتند؟


روسای اتحادیه های صنفی کرمانشاه به نمایندگی از بازاریان و اصناف، مشکلات و دغدغه های خود را با نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند.

- ایسنا/کرمانشاه روسای اتحادیه های صنفی کرمانشاه به نمایندگی از بازاریان و اصناف، مشکلات و دغدغه های خود را با نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند.

رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه در نشست هم اندیشی فعالین اقتصادی با عبدالرضا مصری نایب رییس اول مجلس که امروز (پنجم آذر) برگزار شد، با اشاره به قانونی که برای فعالیت بیش از دو دوره ریاست اتحادیه های صنفی محدودیت ایجاد می کند، گفت: بر اساس این قانون 10 نفر از بهترین روسای اتحادیه های صنفی کرمانشاه را از دست می دهیم.

وی ادامه داد: اگرچه مخالف حضور جوانان در اتحادیه ها نیستیم، اما از دست دادن افراد با تجربه که سال ها در بازار و اتحادیه خود فعالیت داشته اند، صدمه جدی به بازار وارد خواهد کرد.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه به معضل چندین ساله حقوق بازرسین اصناف نیز اشاره کرد و گفت: حقوق این بازرسین برابر قانون باید از محل جرائمی که به حساب خزانه می رود تامین شود، اما در این سال ها ریالی بابت این موضوع پرداخت نشده و اکنون حقوق بازرسین به سختی و با کمک اتحادیه های صنفی تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف کرمانشاه به نایب رییس مجلس چه گفتند؟

اصناف کرمانشاه به نایب رییس مجلس چه گفتند؟