مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-30بين الملل

بوی نامطبوع در خیابان اتحاد شیراز از نشت گاز نیست


در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر استشمام بوی نامطبوعی شبیه به بوی گاز در بلوار اتحاد شیراز، مدیر روابط عمومی شرکت گاز فارس تأکید کرد: - ایسنا/فارس در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر استشمام بوی نامطبوعی شبیه به بوی گاز در بلوار اتحاد شیراز، مدیر روابط عمومی شرکت گاز فارس تأکید کرد: این بو ناشی از نشت گاز نیست.

طی یکی دو روز اخیر در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شیراز، اخبار و مطالبی مبنی بر استشمام بوی نامطبوعی شبیه به بوی گاز در بلوار اتحاد شیراز که یکی از جنوبی ترین و کم برخوردارترین مناطق این کلان شهر است، منتشر شد.

افراد زیادی از ساکنان این منطقه از این بوی نامطبوع که به خصوص هنگام شب و موقع خواب به مشام می رسد و موجب ایجاد مشکلات زیادی به خصوص برای کودکان و بیماران تنفسی شده است، گلایه کرده و خواستار رسیدگی مسئولان به این مشکل شدند.

در همین رابطه خبرنگار ایسنا در ابتدای امر به سراغ شرکت گاز استان فارس رفت تا مشخص شود که آیا این بو نامطبوع ناشی از نشت گاز در این بلوار است یا خیر.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان فارس در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: در پی تماس امروز صبح شهروندان با سامانه 194 امدادی شرکت گاز مبنی بر استشمام بوی نامطبوع شبیه به بوی گاز، کارشناسان این اداره به محل اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی نامطبوع در خیابان اتحاد شیراز از نشت گاز نیست

بوی نامطبوع در خیابان اتحاد شیراز از نشت گاز نیست