مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-22اقتصادي

نوسازی شبکه انتقال شهرک های صنعتی با 50 درصد اصلاح بهای برق


بر اساس لایحه بودجه 1403 وزارت نیرو مکلف است 50 درصد از درآمدهای حاصل از اصلاح بهای برق صنایع در شهرکها و نواحی صنعتی برای تأمین برق و نوسازی شبکه انتقال برق شهرکها و نواحی صنعتی هزینه کند.

- بر اساس لایحه بودجه 1403 وزارت نیرو مکلف است 50 درصد از درآمدهای حاصل از اصلاح بهای برق صنایع در شهرکها و نواحی صنعتی برای تأمین برق و نوسازی شبکه انتقال برق شهرکها و نواحی صنعتی هزینه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس لایحه بودجه 1403 در تبصره برق و انرژی هسته ای، نقل و انتقال اموال و دارایی ها از شرکتهای توزیع نیروی برق به شرکت مادرتخصصی توانیر و بالعکس از سال 1396 به بعد مشروط به ثبت اطلاعات اموال غیر منقول شرکت های مذکور در سامانه سادا وزارت امور اقتصادی و دارایی از پرداخت سود سهام ابرازی و هرگونه مالیات معاف است.

وزارت نیرو مکلف است 50 درصد از درآمدهای حاصل از اصلاح بهای برق صنایع در شهرکها و نواحی صنعتی موضوع ماده (3) قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق مصوب 1401/8/15 را در اجرای ماده (81) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) برای تأمین برق و نوسازی شبکه انتقال برق شهرکها و نواحی صنعتی هزینه کند.

همچنین طبق این لایحه به شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران اجازه داده میشود معادل منابع پیش بینی شده در بودجه مصوب سالانه خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی شبکه انتقال شهرک های صنعتی با 50 درصد اصلاح بهای برق

نوسازی شبکه انتقال شهرک های صنعتی با 50 درصد اصلاح بهای برق