مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-09دانش

قائم مقام دانشگاه آزاد: دفتر مشترک دانشگاه آزاد و صنایع پارس جنوبی تشکیل شود


قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم تشکیل دفتر مشترک میان این دانشگاه و صنایع پارس جنوبی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، علی سروری مجد قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی بعد از ظهر امروز در پالایشگاه پنجم پتروشیمی عسلویه، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای یک میلیون و 300 هزار دانشجو، قریب به 30 هزار نفر عضو هیئت علمی تمام وقت و وابسته و 400 واحد و مرکز دانشگاهی است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت جدید با توجه به شرایط کنونی کشور و به ویژه تحولات صورت گرفته و نیاز های شدید جامعه، از دانشگاهی صرفاً آموزش محور به دانشگاهی مسئله محور و حل مسئله تبدیل شده، به عنوان نمونه حوزه هوش مصنوعی یکی از مأموریت های مهم دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات است.

سروری مجد ادامه داد: هر کدام از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود خود مأموریت ویژه ای را تعریف و دنبال می کنند و در همین راستا سرا های نوآوری متناسب با مأموریت هر واحد در حال راه اندازی و توسعه هستند.

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دلیل اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شبکه دانشگاهی بوده و تصمیم گیری در آن به طور متمرکز و چابک است، به راحتی می تواند با صنایع همکاری داشته باشد و اعضای هیئت علمی می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام دانشگاه آزاد: دفتر مشترک دانشگاه آزاد و صنایع پارس جنوبی تشکیل شود

قائم مقام دانشگاه آزاد: دفتر مشترک دانشگاه آزاد و صنایع پارس جنوبی تشکیل شود