مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-04سياسي

جابه جایی پایانه مسافربری ساری/ توجه به رفاه عمومی توانخواهان


هفتاد نهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری به انتقال مکان پایانه مسافربری مرکز مازندران از محل فعلی به خارج از محدوده شهری و فراهم کردن شرایط مناسب برای توانخواهان اختصاص یافت.

- در هفتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شورای شهر ساری مطرح شد جابه جایی پایانه مسافربری ساری/ توجه به رفاه عمومی توانخواهان ایسنا/مازندران هفتاد نهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری به انتقال مکان پایانه مسافربری مرکز مازندران از محل فعلی به خارج از محدوده شهری و فراهم کردن شرایط مناسب برای توانخواهان اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نایب رییس شورای اسلامی شهر ساری به اهمیت روز قانون اساسی اشاره کرد و گفت: قانونگذار حراست از قانون اساسی را بر عهده نهادهای خاصی گذاشته اما آحاد ملت باید از این قانون به عنوان میثاق ملی صیانت کنند.

سید حسین یوسفی به سوم دسامبر روز جهانی معلولان اشاره کرد و افزود: هدف از تعیین چنین روزی درک و پذیرش افراد دارای معلولیت افزایش آگاهی عمومی و تجلیل از دستاوردهای و مشارکت های معلولین بود.

وی ادامه داد: بنابراین درک شرایط معلولان و مناسب سازی محیط برای آنان و نیز درک توانمندی های توانخواهان و فراهم آوردن شرایط برای فعالیت های اجتماعی آنها یک تکلیف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی پایانه مسافربری ساری/ توجه به رفاه عمومی توانخواهان

جابه جایی پایانه مسافربری ساری/ توجه به رفاه عمومی توانخواهان