مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-10سياسي

ضرب الاجل دادستان اشکذر برای سامان دهی نخاله های ساختمانی


دادستان اشکذر نسبت به عواقب زیست محیطی رهاسازی پسماندهای شهری در معابر عمومی و حاشیه شهر هشدار داد و دستگاه‎های مربوطه را موظف کرد در بازه زمانی یک ماهه نسبت به جانمایی مکان مناسب جهت تخلیه زباله های ساختمانی اقدام کنند.

- محمدجواد زارع بیدکی پس از بازدید از اماکن تخلیه نخاله های ساختمانی در سطح این شهرستان و در راستای احیاء حقوق عامه و تامین سلامت جامعه، طی نشستی با روسای دستگاه های ذیربط در محل دادسرای اشکذر، نسبت به بروز و تشدید تهدید زیست محیطی و پیامدهای مخرب این نوع اقدامات هشدار داد.

این مقام قضایی با بیان این که دادستانی در راستای احیاء حقوق عامه و تامین سلامت همه جانبه مردم، از هیچ کوششی فروگذار نمی کند و با جدیت پیگیر امورات است، تصریح کرد: حفاظت از محیط زیست وظیفه ذاتی دستگاه قضایی و در ردیف مطالبات اساسی شهروندان است که بی تردید در این خصوص هیچگونه اغماض و مماشات در کار نخواهد بود.

وی ابراز کرد: رهاسازی این گونه پسماندهای شهری در معابر عمومی، کنار ساختمان ها یا حاشیه شهر علاوه بر ایجاد منظر نازیبا باعث اختلال در عبور و مرور افراد و وسایل نقلیه، آلودگی هوای اطراف و حوادث مختلف می شود.

زارع بیدکی خاطرنشان کرد: تعیین شد در جهت تخلیه نخاله های ساختمانی و پسماندهای عادی موضوع بند یک از ماده 2 قانون مدیریت پسما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل دادستان اشکذر برای سامان دهی نخاله های ساختمانی

ضرب الاجل دادستان اشکذر برای سامان دهی نخاله های ساختمانی