مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-14سياسي

احزاب، شخصیت ها و دولت نقش اصلی در ایجاد مشارکت در انتخابات دارند


رییس سابق خانه احزاب با بیان این که «انتخابات بهار فعالیت سیاسی احزاب است» گفت: احزاب بر اساس مرام حزبی باید اعضای خود و مردم را به مشارکت دعوت کنند.

- رییس سابق خانه احزاب با بیان این که انتخابات بهار فعالیت سیاسی احزاب است گفت: احزاب بر اساس مرام حزبی باید اعضای خود و مردم را به مشارکت دعوت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از صدا و سیما منوچهر متکی در نشست مشارکت در انتخابات پیش رو راهکارها و چالشها که در موئسسه دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری برگزار شد افزود:قطعا از حضور سلیقه ها در انتخابات استقبال می کنیم چرا که مردم هم تنوع سیاسی دارند و هم از ایده ها استقبال می کنند.

وی ادامه داد: وقتی حزبی مجوز فعالیت می گیرد معنایش این نیست که مته به خشخاش بزند یا به نام چانه زنی یا به شرط چاقو نگاه به انتخابات داشته باشد و این در دنیا هم مرسوم نیست، بلکه بر اساس مرام حزبی باید اعضای خود و مردم را به مشارکت دعوت کند.

وی با بیان این که نباید وضع مشارکت تهران به طور میانگین نصف مشارکت شهرها باشد افزود: تهران مجموعه ای از ظرفیت های اقوام و زبان ها و فرهنگ ها را داراست که باید برای مشارکت مجموع آنها فکر کرد.

این فعال سیاسی ادامه داد: احزاب شخصیت ها و دولت نقش اصلی در ایجاد مشارکت در انتخابات دارند؛ بنابراین هر کدام به سهم خود در این مهم مسئولیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب، شخصیت ها و دولت نقش اصلی در ایجاد مشارکت در انتخابات دارند

احزاب، شخصیت ها و دولت نقش اصلی در ایجاد مشارکت در انتخابات دارند