مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-24سياسي

اینجا کالسکه های کودکان غزه را روایت می کنند


دانشجویان مادر دانشگاه شریف گردهم آمدند و گفتند که ما کودکان و نوزادان بی پناه غزه را چون فرزندان خود عزیز می داریم و جانمان از داغ آنان به درد آمده است.

- بعد از قرائت نامه توسط دختر محجبه آقا پسری آمد که شعار دهد و چند خطی روزه بخواند او که سنی نداشت اما  انقدر محکم ایستاده بود، با قدرت شعار می داد و از حضار می خواست که با قدرت شعار دهند تمام محوطه صدای این پسر بچه را می شنیدند که چقدر پرصلابت شعار می دهد.

 بعد از آن مادران دانشجوی شریفی از حضار خواستند که سکوت کنند تا اطلاعیه ای که نوشتند را به سه زبان دنیا یعنی فارسی و عربی و انگیلیسی بخوانند تا تمامی دنیا اطلاعیه آنها را بشنوند.

بدر خشی از این اطلاعیه اعلام کردند: ما جمعی از مادران شریف به همراه کودکان خود در این مکان گردهم آمده ایم تا به خواهران و برادرانمان و فلسطین بگوییم که ما به این ایستادگی قهرمانان افتخار می کنیم و تا پیروزی نهایی در کنارتان هستیم و دل هایمان با نور ایمان به نصرت الهی به یکدیگر پیوند خورده و سکوت را در مقابل این بی عدالتی مطلق جایز نمی دانیم.

ما کودکان و نوزادان بی پناه غزه را چون فرزندان خود عزیز می داریم و جانمان از داغ آنان به درد آمده و با خشمی مقدس رفتار سبعانه ی رژیم غاصب را در حق فلسطین این پاره تن اسلام محکوم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا کالسکه های کودکان غزه را روایت می کنند

اینجا کالسکه های کودکان غزه را روایت می کنند