مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-10سياسي

در شب «متافیزیکِ شعر» چه گذشت؟


شب «متافیزیکِ شعر» اثر مهدی مظفّری ساوجی با اظهارات میرجلال الدّین کزّازی، بهاءالدّین خرّمشاهی، مسعود کیمیایی، شمس لنگرودی، احمد پوری و ابوالفضل جلیلی برگزار شد.

- شب متافیزیکِ شعر اثر مهدی مظفّری ساوجی با اظهارات میرجلال الدّین کزّازی، بهاءالدّین خرّمشاهی، مسعود کیمیایی، شمس لنگرودی، احمد پوری و ابوالفضل جلیلی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت انتشار کتاب متافیزیک شعر، اثر مهدی مظفّری ساوجی، جلسه سخنرانی و رونماییِ این کتاب از سوی مجله بخارا در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

علی دهباشی به عنوان سردبیر مجلّه بخارا و مدیر شب های بخارا جلسه را با این سخنان آغاز کرد: به نام خداوند جان و خرد هفتصدوهفدهمین شب از شب های بخارا را در سه شنبه، چهاردهم آذرماه 1402، در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی آغاز می کنیم.

امشب به مناسبت انتشار کتاب متافیزیک شعر، که در 1500 صفحه و در سه مجلّد، اثر دوست دانشورمان، آقای مهدی مظفّری ساوجی از سوی انتشارات دیدآور منتشر شده، گرد هم آمده ایم.

شرح کوتاهی در معرفی برخی از مشخصات کتاب در متن دعوت نامه آمده است که در طی سخنرانی هایی که خواهید شنید، بیشتر با وجوه گوناگون کتاب آشنا خواهید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شب «متافیزیکِ شعر» چه گذشت؟

در شب «متافیزیکِ شعر» چه گذشت؟