مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-17سياسي

گلستان در سالروز شهادت ام ابی ها غرق در ماتم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شامگاه دیشب و امروز، به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در بسیاری از نقاط و محلات استان گلستان، - محبان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت، در مناطق شهری و روستایی استان گلستان در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با افراشتن بیرق های سبز و سیاه بر سر در حسینیه ها، زینبیه ها، تکایا و بقاع متبرکه و برپایی مراسم عزاداری، ارادت خود به سلاله رسول الله را به منصه ظهور رساندند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شامگاه دیشب و امروز، به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در بسیاری از نقاط و محلات استان گلستان، مردم با برپایی خیمه عزا درسالروز شهادت حضرت فاطمه (س) سوگواری کردند.

در این آیین های سوگواری که امروز یکشنبه هم ادامه دارد، سخنرانان و خطباء در وصف بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) سخنرانی می کنند.

بیرق های سبز و سیاه در جای جای شهر و روستا های گلستان بر افراشته شده است و در هر کوی و برزنی با نصب پارچه نوشته هایی منقش به کلام رسول الله، به منزلت ام ابی ها و دردانه پیامبر ختمی مرتبت اشاره شده است.

در بسیاری از معابر گرگان مرکز استان گلستان از چند روز قبل به مناسبت ایام فاطمیه خیمه های عزا و ایستگاه های صلواتی برپا شده است و تعدادی از جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان در سالروز شهادت ام ابی ها غرق در ماتم شد

گلستان در سالروز شهادت ام ابی ها غرق در ماتم شد