مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-21سياسي

وزیر نیرو: ناترازی برق در گلستان پایان یافت


وزیر نیرو با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مصوبات حوزه آب و فاضلاب و برق سفر نخست هیات دولت در گلستان به فرجام رسیده است، گفت: با بهره برداری از طرح های مهم امروز در این استان به طور عینی ناترازی برق در این استان پایان خواهد یافت.

- ایسنا/گلستان وزیر نیرو با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مصوبات حوزه آب و فاضلاب و برق سفر نخست هیات دولت در گلستان به فرجام رسیده است، گفت: با بهره برداری از طرح های مهم امروز در این استان به طور عینی ناترازی برق در این استان پایان خواهد یافت.

علی اکبر محرابیان عصر امروز در آیین افتتاح پروژه های حوزه آب و برق استان گلستان که به صورت متمرکز در گنبدکاووس و در محل افتتاح پروژه تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان با حضور رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به اینکه در سفر نخست هیئت دولت به استان گلستان بیش از 11 مصوبه مهم در حوزه آب و برق داشتیم، اظهار کرد: از این 11 مصوبه هفت مصوبه به طور کامل به فرجام رسیده و چهار مصوبه در جریان بوده و از برنامه زمانی خود عقب نیست.

وی با بیان اینکه امروز در این محل 29 طرح آب و فاضلاب و برق استان را به بهره برداری می رسانیم که 9 طرح مربوط به آب و فاضلاب و 20 طرح هم در حوزه برق است، افزود: عمدتا این طرح ها در حوزه انتقال و توزیع است که مجموع سرمایه گذاری صورت گرفته در این 29 طرح بالغ بر 5 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: ناترازی برق در گلستان پایان یافت

وزیر نیرو: ناترازی برق در گلستان پایان یافت