مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:402023-11-29فرهنگي

اکران فیلم سک گش در سینما انقلاب اردبیل


کارگردان اردبیلی از اکران اولین ساخته بلند خود در سینما انقلاب اردبیل خبر داد و گفت: تجربه ساخت این فیلم تجربه بزرگی برای او بود.

- ایسنا/اردبیل کارگردان اردبیلی از اکران اولین ساخته بلند خود در سینما انقلاب اردبیل خبر داد و گفت: تجربه ساخت این فیلم تجربه بزرگی برای او بود.

حسین نصیری 8 آذر در گفت وگو با ایسنا از اکران فیلم بلند خود با عنوان سگ کش در سینما انقلاب اردبیل خبر داد و گفت: این فیلم از طریق گروه هنر و تجربه استان اکران میشود.

عضو انجمن سینمای جوانان استان اردبیل ادامه داد: تاکنون 9 فیلم کوتاه داستانی کار کرده است و این فیلم اولین تجربه فیلم بلند او می باشد.

نصیری افزود: فیلم سگ کش با موضوعات دینی و محیط زیستی در 76 دقیقه با عوامل بومی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل تولید شده است.

کارگردان اردبیلی ضمن اشاره به اینکه اولین اکران فیلمش در اردبیل در سینما هنر و تجربه بوده است، عنوان کرد: اکران مرحله ای و استان به استان خواهیم داشت و عمده نمایش فیلم در استانهای ترک زبان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روزهای اول اکران فیلم سگ کش رکورد گیشه فروش شکسته شد، اظهار کرد: 400 مخاطب تاکنون این فیلم را دیده اند و تلاش می کنیم فیلم بومی سک گش در سطح کشور نیز دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم سک گش در سینما انقلاب اردبیل

اکران فیلم سک گش در سینما انقلاب اردبیل