مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-13دانش

رونمایی از دستگاه نیمه صنعتی نمونه گیری افقی درون چاه


در مراسمی با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران از دستگاه نیمه صنعتی نمونه گیری افقی درون چاه رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید عباس موسوی، سرپرست دانشگاه صنعتی شریف امروز در مراسم رونمایی از این دستگاه که با حضور دکتر خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در دانشگاه شریف برگزار شد، به اولین دوره جذب دانشجویان رشته نفت در دانشگاه شریف اشاره کرد و افزود: در سال 79 اولین دوره دانشجویان رشته نفت را جذب کردیم و پس از سال ها امروز دانشجویان این رشته در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند و در حوزه صنعت نفت یا به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه ها مشغول فعالیت هستند.

وی با تاکید بر پیشرو بودن صنعت نفت در کشور، گفت: در این برهه از زمان باید مسؤولین کشور بخش عمده ظرفیت خود را برای صنعت نفت فعال کنند، تا زمینه ای فراهم شود که با حمایت دولت از این صنعت، سایر صنایع کشور نیز متنعم شوند و در راستای رفع نیازهای کشور فعالیت خود را گسترش دهند.

موسوی با اشاره به طرح موضوع راهیان پیشرفت در دانشگاه ها، گفت: به کمک این برنامه و بازدید و آشنایی نزدیک استادان و دانشجویان دانشگاه از صنعت نفت، می توان از ظرفیت بالقوه دانشگاه بهره برد و با ایجاد حس امیدواری از مهاجرت نخبگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دستگاه نیمه صنعتی نمونه گیری افقی درون چاه

رونمایی از دستگاه نیمه صنعتی نمونه گیری افقی درون چاه