مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-16دانش

عوامل موثر در پذیرش مقالات ISI و کاربردهای ChatGPT


انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن علمی دانشجویی مهندسی انرژی های نو و محیط زیست دانشگاه تهران، کارگاه آموزشی «بررسی عوامل موثر در پذیرش مقالات ISI و کاربردهای ChatGPT در نگارش مقاله» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن علمی دانشجویی مهندسی انرژی های نو و محیط زیست دانشگاه تهران، کارگاه آموزشی بررسی عوامل موثر در پذیرش مقالات ISI و کاربردهای ChatGPT در نگارش مقاله را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه آموزشی چهارشنبه 29 آذر ماه ساعت 10 الی 15، با تدریس سیدعلی موسوی ـ دانشجوی دکتری تخصصی مهندسی سیستم های انرژی دانشگاه تهران، در سالن پرنیان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا برگزار می شود.

گام های مقاله نویسی و هر آنچه در مقاله نویسی باید رعایت شود ، یافتن مجله مناسب و اعتبارسنجی نشریات علمی ، راهکارهایی برای افزایش احتمال پذیرش مقاله و آشنایی با معیارهای داوران در داوری مقالات ، سرقت ادبی و راهکارهایی جهت کاهش درصد مشابهت ، ریشه یابی دلایل رد شدن مقالات و آشنایی با نحوه صحیح و موثر داوری مقالات از جمله موضوعات و سرفصل هایی است که در این برنامه آموزش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل موثر در پذیرش مقالات ISI و کاربردهای ChatGPT

عوامل موثر در پذیرش مقالات ISI و کاربردهای ChatGPT