مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-02سياسي

چرا پنجره هواپیما بیضی شکل است؟


اگر شما هم از کسانی هستید که موقع دریافت کارت پرواز از متصدی شرکت هواپیمایی می خواهید که صندلی کنار پنجره را برایتان انتخاب کند احتمالا برایتان جالب خواهد بود بدانید چرا پنجره هواپیماها بیضی شکل هستند.

- اگر شما هم از کسانی هستید که موقع دریافت کارت پرواز از متصدی شرکت هواپیمایی می خواهید که صندلی کنار پنجره را برایتان انتخاب کند احتمالا برایتان جالب خواهد بود بدانید چرا پنجره هواپیماها بیضی شکل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقتصاد آنلاین نوشت: در نگاه ساده تر احتمالا این طور به نظر می رسد که این پنجره ها برای این طراحی شده اند که مسافران از دیدن مناظر بیرون لذت ببرند و با تماشای طلوع یا غروب آفتاب لحظات زیبایی را در ذهن خود ثبت کنند.

اما واقعیت ماجرا این است که همه چیز به این سادگی نیست، به ویژه اگر بخواهیم درباره اندازه و طراحی این پنجره ها صحبت کنیم.

ضمن اینکه احتمالا برایتان جالب است اگر بدانید که چرا باید موقع برخواستن و نشستن هواپیما باید این پنجره ها را باز نگه داشت.

اگر از یک کودک کوچک خواسته شود که یک هواپیما بکشد به احتمال زیاد پنجره های مسافر را به شکل بیضی کوچک طراحی می کند اما باید توجه کرد که این طراحی همیشه اینطور نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پنجره هواپیما بیضی شکل است؟

چرا پنجره هواپیما بیضی شکل است؟