مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-02فرهنگي

«طوفان الاقصی» صنعت سینما و تلویزیون اسراییل را به کما برد


تولیدات سینمایی و تلویزیونی در اسراییل در پی عملیات طوفان الاقصی در ابتدای ماه اکتبر تقریبا به حالت تعطیل درآمده و تلاش تهیه کنندگان برای روشن کردن دوربین ها تاکنون بی نتیجه مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، از آغاز جنگ در هفتم اکتبر، سالن های نمایش در سرزمین های اشغالی درب های خود را به روی تماشاگران بسته اند و تمامی محصولات هنری به استثنای گزارش های خبری متوقف شده اند.

انجمن تهیه کنندگان اسراییل با راه اندازی کارزاری در پی جمع آوری کمک های مالی و مساعدت های دیگر هستند تا پروژه های خود را از سر بگیرند.

گروهی تازه تاسیس به نام دوستان انجمن تهیه کنندگان اسراییل که در زمان آتش بس موقت اخیر شکل گرفت در بروشوری اعلام کرد این موضوع مربوط به امرار معاش هزاران خانواده اسراییلی است و چالش های بسیار بیشتری در کوتاه مدت و بلندمدت وجود دارد و از کسانی که قادر به کمک هستند استمداد طلبید.

در همین زمینه مدیرعامل انجمن تهیه کنندگان اسراییل اسویکا گاتلیب به ددلاین گفته است که حتی در صورت توقف درگیری ها، موانع دیگری مانند فقدان بیمه و تعداد کارگرانی که داوطلبانه به عملیات امدادونجات پیوسته اند نیز بر سر راه صنعت سینما و تلویزیون است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی» صنعت سینما و تلویزیون اسراییل را به کما برد

«طوفان الاقصی» صنعت سینما و تلویزیون اسراییل را به کما برد