مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-11اقتصادي

افزایش توان دفاعی کشور با الحاق سامانه پدافندی «رسول»


فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور با اشاره به تست موفقیت آمیز موشک مجید گفت: توان دفاعی کشور با الحاق سامانه های پدافندی «رسول» افزایش یافت.

- فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور با اشاره به تست موفقیت آمیز موشک مجید گفت: توان دفاعی کشور با الحاق سامانه های پدافندی رسول افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور با اشاره به الحاق سامانه پدافندی رسول و افزایش توان دفاعی کشور گفت: سامانه پدافندی رسول سامانه ای کاملا بومی است که ضمن صرفه جویی در هزینه ها بر توان رزمی و دفاعی نیروی پدافند هوایی به ویژه در ارتفاع پست افزوده است.

وی با اشاره به تست موفقیت آمیز موشک مجید، افزود: سامانه پدافندی رسول متشکل از پهپاد کرار و موشک هوا به هوا مجید، قادر به درگیری با انواع هواگردها است.

امیر سرتیپ دوم کلهری همچنین در خصوص تست میدانی این سامانه تصریح کرد: سامانه پدافندی رسول در رزمایش پهپادی مورد آزمایش و تست عملیاتی قرار گرفت و با موفقیت به کار خود پایان داد و این سامانه قدرتمند امروز به طور رسمی وارد چرخه دفاعی کشور خواهد شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور با اشاره به توانمندی کشور در بومی سازی توان دفاعی گفت: امروز در تمامی سطوح عملیاتی دارای تجهیزات داخلی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش توان دفاعی کشور با الحاق سامانه پدافندی «رسول»

افزایش توان دفاعی کشور با الحاق سامانه پدافندی «رسول»