مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-02ورزشي

اجرای تورهای شیرازگردی همزمان با نمایشگاه گردشگری پارس


مدیر گردشگری و امور زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، از اجرایی شدن تورهای شیرازگردی همزمان با سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر گردشگری و امور زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، از اجرایی شدن تورهای شیرازگردی همزمان با سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس خبر داد.

علی نیری امروز، 11 آذرماه با اعلام این خبر بیان کرد: تلاش ما این است که دیدگاه گروه های مختلف در حوزه گردشگری که در حوزه اختیاراتمان است را به منظور تدوین برنامه ها، جویا شویم و در واقع یک بارش فکری عمومی ایجاد شود.

وی افزود: در نمایشگاه گردشگری پارس فرصتی ایجاد خواهد شد تا فعالان تأسیسات گردشگری، نهادها و سازمان دهندگان این حوزه اگر پیشنهادی برای بخش گردشگری شهرداری شیراز دارند، ارائه دهند.

مدیر گردشگری و امور زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ادامه داد: تورهای شیرازگردی با تمرکز بر کم شناخته های شیراز همزمان با برگزاری نمایشگاه اجرایی می شود.

نیری با بیان اینکه همچنین کلیاتی برای برنامه های سال آتی نیز پیش بینی شده که مطرح خواهد شد، گفت: محصولات تولیدی حوزه گردشگری نیز در این نمایشگاه معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تورهای شیرازگردی همزمان با نمایشگاه گردشگری پارس

اجرای تورهای شیرازگردی همزمان با نمایشگاه گردشگری پارس