مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-29ورزشي

دوومیدانی کرمانشاه به حالت نیمه تعطیل درآمده است


رییس دوومیدانی شهرستان کرمانشاه گفت: به دلیل برگزاری مسابقات فوتبال، امکان تمرین قهرمانان دونده کرمانشاهی در پیست مجموعه ورزشی آزادی وجود ندارد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دوومیدانی شهرستان کرمانشاه گفت: به دلیل برگزاری مسابقات فوتبال، امکان تمرین قهرمانان دونده کرمانشاهی در پیست مجموعه ورزشی آزادی وجود ندارد.

سلطانمراد یاری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به چالش هایی که این روزها دوومیدانی کاران کرمانشاهی با آن مواجه هستند، اظهار کرد: از حدود یک ماه پیش که مسابقات لیگ فوتبال شروع شده، دوومیدانی کرمانشاه هم تقریبا به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

وی افزود: در طول هفته از شنبه تا روز پنجشنبه هر روز از ساعت 14 تا 16 مسابقات فوتبال در زمین چمن شماره یک مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود و پس از هر مسابقه هم حدود یک ساعت حواشی آن طول می کشد.

رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه تصریح کرد: با این شرایط عملا تمرینات قهرمانان دوومیدانی کرمانشاه تعطیل شده، چراکه از ساعت 17 عصر به دلیل تاریک شدن و برودت هوا امکان اینکه بتوانند خوب تمرین کنند، وجود ندارد.

وی ادامه داد: در این راستا، مکاتباتی با اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان داشتیم و درخواست کردیم که در صورت امکان زمان و مکان برگزاری رقابت های فوتبال را تغییر دهند، اما آنها هم گفتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوومیدانی کرمانشاه به حالت نیمه تعطیل درآمده است

دوومیدانی کرمانشاه به حالت نیمه تعطیل درآمده است