مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 21:302023-11-24سياسي

سردار زراعی: امروز ندای مظلومیت خواهی در دورترین نقاط هم بلند شده است


فرمانده تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان گفت: امروز ندای مظلومیت خواهی در دورترین نقاط و جهان از حنجره همه آزادی خواهان بلند شده و بیداری اسلامی شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سردار جواد زراعی، فرمانده تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان در جریان برگزاری همایش میقات الصالحین در سرخه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و ترور، شهدای غواص و مدافعان سلامت و 200 شهید شهرستان سرخه اظهار کرد: بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

وی افزود: بسیج از چهار حرف تشکیل شده است؛ (ب) بسیج نشان دهنده بیداری و بصیرت، (س) بسیج نشان دهنده سازمان دهی، سازمان یافته بودن و سربلندی، (ی) نشان دهنده یاریگر و یاری دهندگی مردم و نظام اسلامی و (ج) بسیج نشان دهنده جاودانگی و جاودانه بودن است.

فرمانده تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه آرمان های بسیج امروز جهانی شده است، بیان کرد: امروز مردم غزه و فلسطین از روحیه آزادی خواهی نیروهای مقاومت در سراسر جهان استفاده می کنند.

زارعی بیان کرد: فلسطینی ها امروز با شهادت، شهامت و شجاعت جلوی شرارت را می گیرند؛ همان طور که ما در دوران هشت ساله دفاع مقدس با شهادت و با شجاعت، جلوی شرارت را گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زراعی: امروز ندای مظلومیت خواهی در دورترین نقاط هم بلند شده است

سردار زراعی: امروز ندای مظلومیت خواهی در دورترین نقاط هم بلند شده است