مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-09سياسي

گذرفرهنگی همدان در حال تکمیل است


رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: گذر فرهنگی، میدان باباطاهر را به پیاده راه اکباتان وصل می کند که در حال تکمیل است.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: گذر فرهنگی، میدان باباطاهر را به پیاده راه اکباتان وصل می کند که در حال تکمیل است.

در ضمن خانه های پوستی زاده، مازوچی، شرفخانی و .

که در این محور قرار دارند، یک به یک در حال احیاء هستند.

حمید بادامی نجات در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی شورا و شهرداری برای درنظر گرفتن بودجه و ورود شرکت آب منطقه ای، دادستان و دادگستری به منظور آزادسازی حریم رودخانه عباس آباد، فاز یک این پروژه از دانشگاه بوعلی که تصرفاتی داشته تا عموم مردم آغاز شده و در حال اجراست.

وی ادامه داد: پس از اتمام فاز یک، از ابتدای جاده حیدره تا میدان عباس آباد، پروژه عمرانی اش را آغاز می کنیم تا محور پیاده جدیدی برای مردم این منطقه ایجاد شود.

بادامی نجات در ادامه به اتفاقات خوب حوزه گردشگری اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه اتفاقات مثبتی در شهر همدان به واسطه ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان رقم خورده و چقدر خوشحال هستیم که راحت می توانیم درباره ثبت جهانی صحبت کنیم چرا که در گذشته اینگونه نبود؛ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذرفرهنگی همدان در حال تکمیل است

گذرفرهنگی همدان در حال تکمیل است