مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-30ورزشي

2 رویداد بزرگ ورزش های همگانی در کشور برگزار می شود


رییس فدراسیون ورزش های همگانی از برگزاری 2 رویداد ورزش کارکنان دولت و مسابقات فوتبال خیابانی به منظور توسعه ورزش های همگانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی خلیلی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های همگانی کردستان در سنندج اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی تلاش و اراده جمعی لازم دارد و تنها با اقدامات اداره کل ورزش و جوانان میسر نمی شود بلکه باید تمامی دستگاه های اداری مخصوصا استانداری، شهرداری و آموزش و پرورش در کنار هیات قرار گیرند.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی کشور با تاکید بر اینکه از ورزش می توان برای تامین سلامت جامعه بهره برد، افزود: هم افزایی در ایجاد نشاط و شادابی، قطعا جامعه ای پویا و اثر بخشی را تشکیل می دهد.

  وی با بیان اینکه ورزش همگانی از جمله ورزش هایی است که با حداقل امکانات و در هر شرایط می توان به فعالیت بدنی پرداخت، گفت: ما مسئولین باید تسهیلگر این گونه فعالیت ها باشیم تا سلامت را برای مردم ایجاد کنیم.

خلیلی با تاکید بر اینکه احساس نیاز به ورزش در جامعه باید همچون دیگر کارهای روزانه باشد، خاطرنشان کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم که مردم دسترسی راحتی برای ورزش های همگانی داشته باشد و زیر ساخت های شهری را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 رویداد بزرگ ورزش های همگانی در کشور برگزار می شود

2 رویداد بزرگ ورزش های همگانی در کشور برگزار می شود