مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-03سياسي

پیام رییس سازمان بسیج اساتید به رهبر سیاسی حماس


رییس سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی شهادت سفیان تایه و بیش از 15 هزار شهید مظلوم غزه را به رهبر سیاسی حماس تبریک و تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی به رهبر سیاسی حماس شهادت سفیان تایه و بیش از 15 هزار شهید مظلوم غزه را به ایشان تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا(احزاب/23) سلام علیکم رژیم جنایت پیشه و کودک کش صهیونیستی با حمایت ابرجنایتکاران عالم، آمریکای خبیث و دولتمران خائن اروپایی همچنان به ددمنشی و خون آشامی خود علیه مردم مظلوم و قهرمان غزه ادامه داده و متاسفانه با عبوراز کلیه خطوط قرمزهای حقوقی و انسانی، دانشگاه اسلامی این شهر را بمباران نموده که در جریان آن ریاست محترم دانشگاه غزه به همراه خانواده عزیزش به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

اینجانب ضمن محکوم کردن جنایات جنگ اشغالگران قدس علیه مردم ملت فلسطین که در واقع علیه بشریت و مسلمانان صورت می گیرد، شهادت مظلومانه آقای دکتر سفیان تایه و بیش از 15 هزار شهید مظلوم غزه را محضر شریف جنابعالی و جامعه دانشگاهی سراسر جهان تبریک و تسلیت عرض نموده و بدینوسیله مراتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس سازمان بسیج اساتید به رهبر سیاسی حماس

پیام رییس سازمان بسیج اساتید به رهبر سیاسی حماس