مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-12بين الملل

واکنش حماس به اظهارات نتانیاهو: تشکیلات خودگردان به مقاومت روی بیاورد


جنبش حماس از تشکیلات خودگردان خواست که همکاری های امنیتی خود با رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و به مقاومت فراگیر روی بیاورد.

- واکنش حماس به اظهارات نتانیاهو: تشکیلات خودگردان به مقاومت روی بیاورد جنبش حماس از تشکیلات خودگردان خواست که همکاری های امنیتی خود با رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و به مقاومت فراگیر روی بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش حماس اعلام کرد که اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر آمادگی ارتش این رژیم برای مقابله با تشکیلات خودگردان و دستگاه های امنیتی آن در کرانه باختری نشان می دهد که رژیم اشغالگر قصد دارد مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری را هدف قرار دهد.

حماس تاکید کرد: این اظهارات ثابت می کند رژیم صهیونیستی حتی به کسانی که راه حل سیاسی را پذیرفته اند اهمیت نمی دهد و به دنبال تحکیم اشغالگری در سرزمین های ما به ویژه در قدس و مسجدالاقصی است.

جنبش حماس خاطرنشان کرد: از تشکیلات خودگردان و دستگاه های امنیتی آن می خواهیم که توافق اسلو را پشت سر گذاشته و تمام همکاری های امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و به مقاومت فراگیر روی بیاورند.

این جنبش تاکید کرد که تشکیلات خودگردان تمام امکانات و توانایی های خود را در راستای مقابله با اشغالگران و آزادی خاک و مقدسات فلسطین و تحقق حقوق ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس به اظهارات نتانیاهو: تشکیلات خودگردان به مقاومت روی بیاورد

واکنش حماس به اظهارات نتانیاهو: تشکیلات خودگردان به مقاومت روی بیاورد