مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 21:102023-11-28سياسي

ساخت 4 بیمارستان خصوصی در استان بوشهر


دو بیمارستان خصوصی در استان در حال اجرا است و دو بیمارستان خصوصی هم تا پایان امسال شروع به کار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر عصر امروز در نشست با تشکل های دانشجویی استان بوشهر درباره آخرین وضعیت پروژه ای حوزه بهداشت و درمان در استان، اظهار داشت: بیمارستان مادر و کودک بوشهر و بیمارستان جایگزین 17 شهریور برازجان  به ترتیب 47 و 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی از اضافه شدن 60تخت جدید به اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد و افزود: بیمارستان جدید 200 تختخوابی کنگان در دهه فجر کلنگ زنی می شود.

محمدی زاده با بیان اینکه دو بیمارستان توسط بخش خصوصی در استان در حال اجرا است، گفت: دو بیمارستان خصوصی نیز تا پایان امسال شروع به کار می کنند.

وی افزود: مهمترین اولویت مدیریت استان، ماندگاری پزشکان متخصص و فوق تخصص در استان است که بخش خصوصی درمان، تسهیل کننده این موضوع است.

استاندار بوشهر بیان داشت: تخت های بیمارستانی در استان بوشهر از 60 سال پیش تا ابتدای دولت سیزدهم حدود هزار و 500 تخت یعنی به ازای هر هزار نفر 1.

2 تخت بوده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم تاکنون 500 تخت جدید بیمارستانی شروع به ساخت شده که تکمیل و تجهیز این مراکز جز اولویت های دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 4 بیمارستان خصوصی در استان بوشهر

ساخت 4 بیمارستان خصوصی در استان بوشهر