مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-12اجتماعي

20 هزار دانش آموز نجف آبادی مهارت های شهروندی را فرا می گیرند


در سال تحصیلی فعلی 20 هزار دانش آموز این شهر مهارت های شهروندی را در قالب طرح «مدرسه شهروندی» فرا می گیرند.

- ایسنا/اصفهان شهردار نجف آباد گفت: در سال تحصیلی فعلی 20 هزار دانش آموز این شهر مهارت های شهروندی را در قالب طرح مدرسه شهروندی فرا می گیرند.

عبدالرسول امامی، امروز(سه شنبه، 21 آذرماه) در رونمایی از پوستر طرح مدرسه شهروندی با اشاره به ضرورت آموزش مفاهیم شهروندی در سنین کودکی و نوجوانی، اظهار کرد: زندگی اجتماعی نیازمند فراگیری مهارت ها و مفاهیم مرتبط با جامعه است که این اقدام در کیفیت زندگی و کاهش ناهنجاری ها تأثیر می گذارد.

وی با بیان اینکه آموزش مهارت های شهروندی در راستای تحقق شهروند نمونه صورت می پذیرد، افزود: این دسته از مهارت علاوه بر تأثیر زندگی شهروندی بر تعاملات، کیفیت و ارتقای زندگی فردی و اجتماعی افراد نیز مؤثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار نجف آباد ادامه داد: زندگی شهروندی مستلزم فراگیری مهارت های فردی و اجتماعی بوده و اگر سیاست ها معطوف به تمرکز بر آموزش افراد از سنین پایین باشد آنگاه تأثیرپذیری آن بیشتر خواهد بود.

امامی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در نجف آباد در قالب طرح های فرهنگی و اجتماعی بر آموزش شهروندان در این حوزه تمرکز کرده، خاطرنشان کرد: طرح مدرسه شهروندی از سال گذشته در مدارس این شهر آغاز شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار دانش آموز نجف آبادی مهارت های شهروندی را فرا می گیرند

20 هزار دانش آموز نجف آبادی مهارت های شهروندی را فرا می گیرند