مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-01سياسي

نماینده مردم باید در تراز انقلاب اسلامی باشد


امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه نماینده باید در تراز انقلاب، کارآمد، شجاع، دیندار و متدین باشد گفت: نماینده نباید به فکر زندگی شخصی و منافع خود باشد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری، امام جمعه بویین میاندشت ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت:رعایت تقوا لازمه زندگی انسانی است اگر کسی بخواهد زندگس انسانی داشته باشد راهی به غیر ایر از این نیست.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جامعه ای را جامعه ولایی میداند که افراد ان درهم تنیده باشند و کنار هم قرار گرفتن و از هم جدا نشدن است و این به جز تقوا حاصل نمی شود.

اسکندری اضافه کرد: یکی از بیعت ها با امام زمان خواندن دعای ندبه و شرکت در این مراسم است و آنچه که باعث حیات دین و جامعه می شود کنار هم قرار گرفتن مردم در اجتماعات مثل راهپیمایی ها، دعاها و داشتن ولایت اهل بیت است.

وی با بیان اینکه منشا قدرت اهل بیت علیه السلام هستند اظهار داشت: باید شناخت خود نسبت به ائمه اطهار سلام الله علیها بیشتر شود و اگر نباشد تمام دینداری شخص زیر سوال می رود و هیچ کدام از اعمال به ثمر نمی رسد.

خطیب جمعه متذکر شد: ما باید الگوی خودمان را امامان خود قرار دهیم تا بتوانیم به رستگاری برسیم و بیعت بستن با امام زمان عج الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم باید در تراز انقلاب اسلامی باشد

نماینده مردم باید در تراز انقلاب اسلامی باشد