مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-12پزشكي

خدمات کاشت حلزون شنوایی زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفت


خدمات کاشت حلزون شنوایی در استان زیر پوشش صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج سازمان بیمه سلامت قرار گرفت.

- فریبرز نیاستی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه خدمات کاشت حلزون شنوایی زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفت اظهار کرد: برای برخورداری از این خدمات بیماران در گام نخست قبل از کاشت حلزون شنوایی ابتدا در سامانه سازمان بیمه سلامت نشان کم شنوایی شدید یا عمیق را دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه تمام خدمات قبل از عمل کاشت حلزون شنوایی نیز  شامل توانبخشی، گفتاردرمانی و ویزت رایگان خواهد بود گفت: بیمارانی که کم شنوایی شدید یا عمیق دارند و طی بررسی رای کمیسیون شنوایی دانشگاه علوم پزشکی به درمان کمک شنیداری در مدت زمان معین پاسخ نداده اند یا با رعایت سایر ضوابط به صورت اورژانسی نیازمند درمان پیشرفته کاشت حلزون هستند، نشان جراحی کاشت حلزون را دریافت می کنند.

 مدیرکل بیمه سلامت همدان با تاکید به اینکه این خدمت با پوشش صد درصدی تعرفه دولتی از محل صندوق صعب العلاج به بیماران ارائه می شود عنوان کرد: خدمت کاشت حلزون شنوایی تنها در بیمارستان های دولتی دانشگاهی قابل ارائه است.

وی با بیان اینکه پیگیری امور بیمار پس از عمل جراحی کاشت حلزون در دستور کار خواهد بود گفت: بیماری که نشان پس از کاشت حلزون را دریافت کرده باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات کاشت حلزون شنوایی زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفت

خدمات کاشت حلزون شنوایی زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفت