مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 20:502023-11-29اجتماعي

چرا در بزرگراه همت ترافیک سنگین است؟


معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 5 تهران گفت: علت ترافیک سنگین بزرگراه همت غرب به شرق، پروژه ای است که متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، حامد مقدسی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 5 تهران امشب چهارشنبه 8 آذر ماه 1402 در برنامه تهران بیست شبکه تهران گفت:پروژه ای که منجر به ایجاد بار ترافیکی در محدوده بزرگراه همت غرب به شرق شده است پروژه ای است که متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان تهران است.

مقدسی افزود: از سنوات گذشته طرح جامع آبرسانی استان تهران شروع شده است و این پروژه پروژه ای نیست که در زمان فعلی شروع شده باشد و در سال های گذشته آغاز شده بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 5 گفت: این پروژه پروژه ای است که تمامی سدهای پیرامون شهر تهران را در یک شبکه ای قرار می دهد تا در مواقع بحران آب و تنش آبی، تمامی نقاط شهر تهران را تحت پوشش قرار دهد و آب شرب تمامی مناطق تهران تامین بشود.

وی با اشاره به این موضوع که هرگونه اقدام عمرانی در سطح محدوده شهری مستلزم اخذ دو مجوز از پلیس بزرگراهی و از شهرداری تهران است افزود: در مجوزهایی که از پلیس بزرگراهی تامین شده است به این مورد تاکید شده، که این پروژه به دلیل بار ترافیکی که دارد باید در دو شیفت انجام شود و این پیمانکار در دو شیفت از 5 تا 7 بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در بزرگراه همت ترافیک سنگین است؟

چرا در بزرگراه همت ترافیک سنگین است؟