مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:202023-11-26سياسي

روایت چند مبحث دفاع مقدسی درباره قم در «نشانی نشانه ها»


از وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی جنگ را یک گنجینه معرفی کردند که باید بیشتر به معرفی آن بپردازیم.

- یک نویسنده دفاع مقدس گفت: از وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی جنگ را یک گنجینه معرفی کردند که باید بیشتر به معرفی آن بپردازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از کتاب نشانی نشانه ها با موضوع روزشمار دفاع مقدس همزمان با هفته بسیج با حضور جمعی از رزمندگان و خانواده های شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در تالار فرهنگ و هنر قم برگزار شد.

آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با پاسداشت تلاش هایی که در راستای تدوین کتاب روزشمار دفاع مقدس انجام شده، توضیح داد: تاریخ نگری در کنار تاریخ نگاری، موضوع مهمی است که همواره بایستی مورد اهتمام و توجه قرار بگیرد.

تواریخ زیادی برای عاشورا ثبت شده است، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی عبرت های عاشورا را مطرح کردند و این موضوع همان تاریخ نگری عاشوراست.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: در طول حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه و جنایات بی شماری که در این منطقه مرتکب شد، مباحث فیزیکی جنگ و گردان ها ومباحث دیگر مشخص است که همان تاریخ نگاری است، اما تاریخ نگری روایت می کند که چگونه است پدر پس از شهادت کودکانش همچنان محکم و استوار و مقاوم در برابر دشمن ایستادگی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت چند مبحث دفاع مقدسی درباره قم در «نشانی نشانه ها»

روایت چند مبحث دفاع مقدسی درباره قم در «نشانی نشانه ها»